Pomoc | Często zadawane pytania | Płatności

Za zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym mogą Państwo zapłacić korzystając z wachlarza szybkich płatności online (szybki przelew, BLIK, przelew online, karta kredytowa, Apple Pay), które realizowane są przez PayU. Dopuszczamy również płatność przelewem standardowym. Przelew standardowy księgowany jest na naszym koncie zwykle w ciągu następnego dnia roboczego.

Dodatkowo, jeśli preferują Państwo taką formę zapłaty, zamówienia o wartości do 500 zł mogą zostać wysłane za pobraniem.

Za zamówienia złożone telefonicznie, lub na podstawie złożonej przez Natural Pharmaceuticals oferty pisemnej, opłaty można dokonać przelewem elektronicznym, w banku, na poczcie lub w dowolnym punkcie opłat np. w sklepie Żabka lub punkcie Monetia, na podstawie blankietu płatności, dołączonego do zamówienia.

Tak, wystawiamy faktury na osoby fizyczne, prosimy o zgłoszenie takiej potrzeby naszemu Doradcy poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67.

Każdy Klient otrzymuje swój unikalny numer konta podany na blankiecie płatności, który przychodzi wraz z przesyłką naszych produktów. Prosimy o dokonywanie płatności na wskazane konto, podając w tytule przelewu numer faktury, której dotyczy płatność.

Poniżej znajdziecie Państwo szczegółowy opis dotyczący dokonywania płatności:

Oczywiście – w każdej chwili mogą Państwo opłacić całą pozostałą należność za Państwa zamówienie.

Płatności można dokonać na wskazany na blankiecie numer rachunku bankowego. W tytule płatności proszę podać numer faktury, a w miejscu przeznaczonym na podanie wartości przelewu zamiast wysokości pojedynczej raty wpisać całą pozostałą do opłacenia wartość zamówienia.

Płatność jednorazowa oszczędza Państwa pieniądze, ponieważ nie ponosicie Państwo comiesięcznych opłat za wykonanie przelewu, oszczędzacie również czas nie stojąc w kolejce na Poczcie, czy w sklepie, aby opłacić ratę. Ponadto razem z nami dbacie Państwo w ten sposób o środowisko, gdyż nie będą do Państwa przychodziły pozostałe papierowe blankiety płatności.

Prawidłowo wykonany przelew trafia na Państwa konto Klienta w naszym systemie w ciągu 2-3 dni roboczych.

Mówiąc o prawidłowo wykonanym przelewie mamy na myśli przelew z uzupełnionym numerem konta, kwotą oraz tytułem przelewu zgodnym z opisem widniejącym na blankiecie płatności.

Jeśli dokonali Państwo płatności na niewłaściwy rachunek (np. rachunek główny Natural Pharmaceuticals), bądź nie podali Państwo w tytule przelewu numeru faktury, którego dotyczyła płatność, Państwa płatność mogła zostać zaksięgowana na niewłaściwe zamówienie. Taka sytuacja powoduje nadpłatę na jednym zamówieniu, a zaległość na innym. Aby wyjaśnić tę sytuację zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie na numer 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.

Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie na numer 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.

Nasz Doradca w Biurze Obsługi Klienta udzieli szczegółowych informacji, prosimy o kontakt telefonicznie na numer 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.

Prosimy o wypełnienie dostępnej na naszej stronie dyspozycji zwrotu nadpłaty (TUTAJ) i odesłanie jej do nas w formie listownej na adres naszej firmy: Natural Pharmaceuticals Sp. z o.o., ul. Domaniewska 28, 02-672 Warszawa, bądź mailowo na adres: bok@natural.pl.

Darmowa dostawa od 299 zł
30 dni na zwrot
Satysfakcja gwarantowana
Bezpieczne płatności

Dołącz do naszego newslettera, aby dowiedzieć się
o najnowszych produktach i promojach!

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Członek GOED Krajowa Rada Suplementów i Odżywek Firma Przyjazna Klientowi Zdrowa Marka Roku Dziecięca Marka Roku Męska Marka Roku Firma z Sercem - UNICEF
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Więcej informacji