Pomoc | Często zadawane pytania | Zwroty, reklamacje, rezygnacje
Jeśli przesłany produkt nie spełnia oczekiwań można go odesłać w ciągu 30 dni od daty otrzymania.
Przesyłkę z nienaruszonym suplementem należy odesłać na adres:
Magazyn Natural Pharmaceuticals – CPI
ul. 3 Maja 9A
Gocław
08-440 Pilawa.
Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient.
Tak, przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z zakupu, czyli do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Aby dochować powyższego terminu wystarczy, przed jego upływem, poinformować o odstąpieniu od umowy Natural Pharmaceuticals pisemnie, telefonicznie pod numerem 22 490 69 67, lub emailem na adres bok@natural.pl. W wypadku odstąpienia od umowy należy odesłać nienaruszone zamówienie w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. W tym przypadku ponoszą Państwo tylko bezpośrednie koszty jego zwrotu.
Wraz z przesyłką dostarczony zostanie wzór odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ. Mogą Państwo z niego skorzystać, lecz nie jest to obowiązkowe.
Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.
Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.
Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.
W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z kolejnych przesyłek suplementu bez podawania przyczyny: listownie, e-mailowo na bok@natural.pl lub telefonicznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67.
Dbamy o wysoką jakość naszych produktów i usług, jednak błędy się zdarzają. Chcemy, aby mogli Państwo w pełni cieszyć się otrzymaną przesyłką.
W przypadku reklamacji prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta: listowny na adres firmy lub telefoniczny pod numerem podanym na stronie sklepu. Z przyjemnością wymienimy reklamowany towar na nowy.
W tym przypadku nie ponoszą Państwo dodatkowych kosztów pakowania i przesyłki.