Pomoc | Często zadawane pytania | Zwroty, reklamacje, rezygnacje

Jeśli przesłany produkt nie spełnia oczekiwań można go odesłać w ciągu 30 dni od daty otrzymania.

Przesyłkę z nienaruszonym suplementem należy odesłać na adres:

Magazyn Natural Pharmaceuticals – CPI
ul. 3 Maja 9A
Gocław
08-440 Pilawa.

Koszt zwrotu przesyłki ponosi Klient.

Tak, przysługuje Państwu prawo do rezygnacji z zakupu, czyli do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Aby dochować powyższego terminu wystarczy, przed jego upływem, poinformować o odstąpieniu od umowy Natural Pharmaceuticals pisemnie, telefonicznie pod numerem 22 490 69 67, lub emailem na adres bok@natural.pl. W wypadku odstąpienia od umowy należy odesłać nienaruszone zamówienie w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. W tym przypadku ponoszą Państwo tylko bezpośrednie koszty jego zwrotu.

Wraz z przesyłką dostarczony zostanie wzór odstąpienia od umowy, który można pobrać TUTAJ. Mogą Państwo z niego skorzystać, lecz nie jest to obowiązkowe.

Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.

Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.

Proszę pamiętać, że zestaw prezentowy stanowi całość oferty i w wypadku odstąpienia od umowy i zwrotu powinny zostać zwrócone wszystkie otrzymane jego elementy.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z kolejnych przesyłek suplementu bez podawania przyczyny: listownie, e-mailowo na bok@natural.pl lub telefonicznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 490 69 67.

Dbamy o wysoką jakość naszych produktów i usług, jednak błędy się zdarzają. Chcemy, aby mogli Państwo w pełni cieszyć się otrzymaną przesyłką.

W przypadku reklamacji prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta: listowny na adres firmy lub telefoniczny pod numerem podanym na stronie sklepu. Z przyjemnością wymienimy reklamowany towar na nowy.

W tym przypadku nie ponoszą Państwo dodatkowych kosztów pakowania i przesyłki.

Darmowa dostawa od 299 zł
30 dni na zwrot
Satysfakcja gwarantowana
Bezpieczne płatności

Dołącz do naszego newslettera, aby dowiedzieć się
o najnowszych produktach i promojach!

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Członek GOED Krajowa Rada Suplementów i Odżywek Firma Przyjazna Klientowi Zdrowa Marka Roku Dziecięca Marka Roku Męska Marka Roku Firma z Sercem - UNICEF
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Więcej informacji