Pomoc | Często zadawane pytania | Dostawa
Zamówienia składane za pośrednictwem sklepu internetowego wysyłane są kurierem DPD lub za pomocą Paczkomatów InPost.
Przesyłki z Landing Page opakowań z darmowym miesięcznym zapasem suplementów dostarczane są prosto do Państwa skrzynki pocztowej przez Pocztę Polską. Zamówienia zapasów rocznych naszych suplementów wysyłane są kurierem Pocztex.
Koszt wysyłki zamówienia:
złożonego za pośrednictwem sklepu internetowego o wartości koszyka do 299 zł wynosi 16,95zł
powyżej 299zł wysyłka jest darmowa
Koszt wysyłki zamówienia:
- z miesięcznym zapasem suplementów wynosi 12,95 zł
Zamówienia, za przesyłkę których nie ponoszą Państwo żadnych kosztów dostawy:
- zapasy roczne suplementów
Zamówienia złożone w sklepie internetowym przeważnie docierają do naszych Klientów w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia.
Przesyłkę dostarczamy najpóźniej w ciągu 30 dni od zarejestrowania zamówienia. Staramy się jednak, aby zamówienie dotarło do Państwa jak najszybciej i dlatego:
- zamówienia z miesięcznym zapasami suplementów przeważnie docierają do naszych Klientów w ciągu 10 dni
- zamówienia z zapasami rocznymi suplementów docierają do naszych Klientów w ciągu 5 dni
Kurier Poczty Polskiej (Pocztex) pozostawi awizo w skrzynce, bądź otrzymają Państwo powiadomienie SMS lub e-mail, a przesyłka będzie do odebrania w Urzędzie Pocztowym wskazanym na dokumencie awizo lub w powiadomieniu.
Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki w ciągu wskazanych w ofercie 30 dni prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: listowny na adres firmy, e-mailowy na adres bok@natural.pl lub telefoniczny pod numerem 22 490 69 67.
Gwarantujemy jakość naszych produktów. Zależy nam na tym, aby mogli się Państwo w pełni cieszyć otrzymaną przesyłką. Jeśli jednak coś poszło nie tak, prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta: listowny na adres firmy, e-mailowy na adres bok@natural.pl lub telefoniczny pod numerem 22 490 69 67. Z przyjemnością wymienimy reklamowany towar na nowy. W tym przypadku nie ponoszą Państwo dodatkowych kosztów pakowania i przesyłki.
Wysyłkę naszych produktów realizujemy do dowolnej miejscowości na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Natural Pharmaceuticals nie realizuje zamówień z adresem dostarczenia poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej.
W każdej chwili mogą Państwo skontaktować się w tej sprawie z naszym Biurem Obsługi Klienta, telefonicznie na numer 22 490 69 67 bądź drogą e-mailową na adres: bok@natural.pl.
Obecnie osobisty odbiór zakupionego towaru nie jest możliwy. Dostawę suplementów diety realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich Pocztex i DPD pod wskazany przez Państwa adres.
Z uwagi na dodatkową korespondencję listowną jaką przesyłamy po dokonaniu zamówienia, obecnie realizujemy wysyłki jedynie na adresy domowe.
Po złożeniu zamówienia internetowego w ramach promocji na darmowy miesięczny zapas naszego suplementu diety ukazuje się Państwu strona z podziękowaniem za zamówienie. Na tej samej stronie prezentujemy Państwu bardzo atrakcyjną ofertę zamówienia zapasu rocznego suplementu. Oferta przeznaczona jest wyłącznie dla osób nią zainteresowanych. Można z niej skorzystać klikając w przycisk Zamawiam. Złożenie zamówienia na zapas roczny jest dobrowolne i w żaden sposób nie wpływa na realizację zamówienia promocyjnego zapasu miesięcznego.
Jeżeli jednak otrzymali Państwo zapas roczny, którego się nie spodziewaliście, prosimy o kontakt listowny na adres firmy, e-mailowy na adres bok@natural.pl lub telefoniczny pod numerem 22 490 69 67, w celu wyjaśnienia pochodzenia zamówienia.
Tak, oczywiście. Państwa zadowolenie jest naszym priorytetem. Przywiązujemy ogromną wagę do sposobu, w jaki nasze produkty są pakowane, tak, aby dotarły do Państwa jak najszybciej w nienaruszonym stanie. Przesyłkę dostarczymy prosto do Państwa przez pracownika firmy kurierskiej bądź poczty.