PRZEPISY

Makaron z łososiem, oliwkami i rukolą

Przepis nadesłała pani Krysia z Gdyni. Pani Krysia od lat pasjonuje się daniami z makaronu, ale lekarz zalecił jej wprowadzić do jadłospisu rodziny świeże ryby. Zaczęła do dań z łososia. Koleżanki są pod wrażeniem. Bądź jak pani Krysia.

Składniki
  • — penne pełnoziarniste 200g
  • — zielone oliwki 100g
  • — łosoś wędzony 8-10 plastrów
  • — garść pomidorów koktajlowych
  • — 3-4 garści rukoli
  • — oliwa, parmezan, pieprz, sól
4 porcje
30 minut
12 zł/porcja

1

½ opakowania penne pełnoziarnistego (200g), 100 g zielnych oliwek,
8-10 plastrów łososia wędzonego na zimno, garść pomidorków koktajlowych, 1 łyżka oliwy, rukola – 3-4 garści, ser parmezan 4 łyżki, sól i pieprz do smaku.

2

Plastry łososia pokrój na mniejsze kawałki wrzuć na rozgrzaną oliwę i krótko podsmaż, dodaj oliwki, a następnie pomidorki pokrojone na połówki oraz rukolę.

3

Makaron wrzuć do osolonego wrzątku i gotuj al dente zgodnie z przepisem na opakowaniu. Makaron odcedź i dodaj do warzyw i łososia.

4

Makaron wrzuć do osolonego wrzątku i gotuj al dente zgodnie z przepisem na opakowaniu. Makaron odcedź i dodaj do warzyw i łososia.

Powiązane artykuły Więcej artykułów
ziołowy dorsz z warzywami Ziołowy dorsz z warzywami

Mocne kości, zdrowe zęby, prawidłowe krążenie i szczupła sylwetka – za to wszystka odpowiada witamina D. Wystarczy kilkanaście minut na słońcu, aby dostarczyć do organizmu sporą dawkę tej witaminy. Warto także zmienić swoją dietę i na stałe wprowadzić do niej produkty, które ją zwierają. Najwięcej witaminy D znajdziemy w rybach, w tym w dorszu. Właśnie dlatego zapraszamy na pysznego ziołowego dorsza z warzywami, który dostarczy mnóstwa witamin i składników odżywczych.

(więcej…)

sałatka z tuńczykiem Naturalne źródło witaminy D – Sałatka z tuńczykiem

Witamina D jest jedną z tych, które organizm może wytworzyć sam. Wystarczy kwadrans na słońcu, aby dostarczyć odpowiednią dawkę tej witaminy. Ale warto również zadbać o właściwą dietę. Najwięcej witaminy D znajdziemy w rybach, dlatego warto wprowadzić je do codziennego menu. Proponujemy pyszną sałatkę z tuńczykiem, ryżem i czerwoną fasolą.

(więcej…)

Przepis na pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami Przepis na pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami

Pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami to deser lub przekąska, która z powodzeniem może być pysznym posiłkiem dla osób przebywających na diecie paleo. Soczyste jabłka i orzechy to smaczne połączenie. Skorzystaj z naszego przepisu i przygotuj zdrowy deser.

(więcej…)

naleśniki paleo MINI NALEŚNIKI BANANOWE PALEO

Dieta paleo zwana inaczej dietą człowieka pierwotnego eliminuje z pożywienia zboża, cukier, oleje rafinowane, a w niektórych przypadkach także rośliny strączkowe i nabiał. Opiera się ona głównie na warzywach, owocach, jajach, orzechach, mięsie i rybach.

(więcej…)