PRZEPISY

Grzanki z pastą z sardynek

Na dobry początek dnia proponujemy chrupiące grzanki z pastą maślano-sardynkową. Nie ma to jak rozpocząć dzień od porządnej dawki kwasów omega-3.

Składniki
  • — puszka sardynek w oleju
  • — 1 lyżka posiekanego koperku lub szczypiorku
  • — 1 łyżka miękkiego masła
  • — 1 jajko
  • — 2 kromki ulubionego pieczywa
  • — sól, pieprz
1 porcja
15 minut
6 zł/porcja

1

Sardynki należy umieścić w moździerzu i utrzeć je na masę, dodać masło i pieprz, wymieszać.

2

Ugotuj jajko na miękko, umieść je na podstawce i zetnij ostrym nożem górę. Posól i dodaj pieprzu. Można posypać koperkiem.

3

Chleb zrumień na patelni (lub w tosterze) na odrobinie oleju z puszki po sardynkach. Można go również podzielić na mniejsze kawałki.

4

Gorące grzanki posmaruj pastą z sardynek, posyp koperkiem bądź szczypiorkiem i podawaj wraz z wcześniej przygotowanym jajkiem. Smacznego!

Powiązane artykuły Więcej artykułów
ziołowy dorsz z warzywami Ziołowy dorsz z warzywami

Mocne kości, zdrowe zęby, prawidłowe krążenie i szczupła sylwetka – za to wszystka odpowiada witamina D. Wystarczy kilkanaście minut na słońcu, aby dostarczyć do organizmu sporą dawkę tej witaminy. Warto także zmienić swoją dietę i na stałe wprowadzić do niej produkty, które ją zwierają. Najwięcej witaminy D znajdziemy w rybach, w tym w dorszu. Właśnie dlatego zapraszamy na pysznego ziołowego dorsza z warzywami, który dostarczy mnóstwa witamin i składników odżywczych.

(więcej…)

sałatka z tuńczykiem Naturalne źródło witaminy D – Sałatka z tuńczykiem

Witamina D jest jedną z tych, które organizm może wytworzyć sam. Wystarczy kwadrans na słońcu, aby dostarczyć odpowiednią dawkę tej witaminy. Ale warto również zadbać o właściwą dietę. Najwięcej witaminy D znajdziemy w rybach, dlatego warto wprowadzić je do codziennego menu. Proponujemy pyszną sałatkę z tuńczykiem, ryżem i czerwoną fasolą.

(więcej…)

Przepis na pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami Przepis na pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami

Pieczone jabłka z orzechami i rodzynkami to deser lub przekąska, która z powodzeniem może być pysznym posiłkiem dla osób przebywających na diecie paleo. Soczyste jabłka i orzechy to smaczne połączenie. Skorzystaj z naszego przepisu i przygotuj zdrowy deser.

(więcej…)

naleśniki paleo MINI NALEŚNIKI BANANOWE PALEO

Dieta paleo zwana inaczej dietą człowieka pierwotnego eliminuje z pożywienia zboża, cukier, oleje rafinowane, a w niektórych przypadkach także rośliny strączkowe i nabiał. Opiera się ona głównie na warzywach, owocach, jajach, orzechach, mięsie i rybach.

(więcej…)