OmegaVeritas zmienia nazwę na ORIVO

Chcąc precyzyjniej określić zakres swej działalności i wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom na rynku, OmegaVeritas zdecydowała się na zmianę nazwy. Firma kontynuuje dotychczasową działalność, wyznaczone cele oraz misję pod szyldem ORIVO.

 

Nowa nazwa, nowe logo – firma bez zmian

 

Aby odróżnić się od innych spółek działających w tym sektorze biznesu, firma postanowiła wzmocnić odrębność swej marki poprzez nadanie bardziej unikatowej i mniej opisowej nazwy. ORIVO dokładniej określa aktualne poczynania i obszary zainteresowań firmy. Odświeżona nazwa jest silnie związana z podstawową misją organizacji, która polega na weryfikacji oraz badaniu autentyczności kwasów omega-3.

Wykorzystywana technologia stanowi rewolucję na globalnym rynku kwasów omega-3, gdyż pozwala dokładnie zweryfikować gatunki oraz źródła pochodzenia ryb morskich, z których pozyskiwane są kwasy omega-3. Rozwinięte metody badawcze wykorzystywane przez ORIVO pozwalają wskazać konsumentom, niesfałszowane i wysokiej jakości suplementy zawierające kwasy omega-3.

 

Suplementy diety zweryfikowane przez ORIVO

 

Natural Pharmaceuticals posiada w swojej ofercie dwa suplementy diety zweryfikowane przez test autentyczności ORIVO, dzięki czemu Klienci mają gwarancję, iż wybierają produkty ze sprawdzonego źródła. Jako pierwszy odznaczenie otrzymał OmegaMarine Forte+, suplement diety zawierający wysokiej klasy olej z łososia. W gronie wyróżnionych, znalazł się również OmegaMARE+, będący pierwszym na świecie suplementem diety zawierającym olej z wątroby dorsza, którego jakość została potwierdzona przez badanie ORIVO.

orivo